Nivalan Kokoomuksen ideoima Anna Toivoa Elämään -hyväntekeväisyystempaus toteutettiin marraskuussa 2019 kuudennen kerran yhdessä kauppaliikkeiden, seurakunnan diakoniatyön ja lukuisten vapaaehtoisten kanssa. Lahjoituksena saatiin 166 kassillista ruokaa apua tarvitseville. Kampanjassa mukana Kaarina Pyykkönen ja Katja Torssonen.
Konekapinapäivillä vaalityötä tekemässä kuntavaaliehdokkaat Heidi Kiistala, Jorma Porkka, Helena Kujala ja Kaarina Pyykkönen.
Vaalimainontaa Nivalan katukuvassa vuonna 2017.
Yksi bussi, kuusi viikkoa ja 295 kuntaa. Kokoomusbussi kiertää halki jokaisen Manner-Suomen kunnan. Tiistaina oli vuorossa Nivala. Kokoomusbussi pysähtyi K-Supermarketin pihalla, jossa väki oli odottamassa hyvissä ajoin kiertueen saapumista paikalle.
Nivalan Kokoomus palkitsi aktiivisia jäseniään syyskokouksensa yhteydessä vuonna 2016. Tunnustuksen pitkästä ja ansiokkaasta toiminnasta Kansallisen Kokoomuksen päämäärien hyväksi sai seitsemän henkilöä. Kaarlo Laurila, Helena Kujala, Tapio Uusitalo, Matti Peltola, Tapio Pihlajamaa ja Kalervo Mantila saivat ansiomerkin kansanedustaja Mari-Leena Talvitieltä. Kuvasta puuttuu Jukka Kukkola.