Toiminta

Nivalan Kokoomuksen periaatteena on tehdä hyvin valmisteltua kuntapolitiikkaa kaupungissamme. Haluamme turvata peruspalvelut, koulutuksen ja asukkaiden hyvinvoinnin Nivalassa. Kokoomuslaisia toimijoita on kaupunginvaltuustossa ja kaupunginhallituksessa sekä eri työryhmissä, lautakunnissa, johtokunnissa ja kaupungin tytäryhtiöiden hallituksissa.

Kokoomus on aito kansanliike, jonka tavoitteena on luoda mahdollisuuksien tasa-arvon Suomi. Toimintaa ohjaavat Kokoomuksen perusarvot vapaus, vastuu ja demokratia, sivistys, kannustavuus, suvaitsevaisuus ja välittäminen. Keskeistä on vapauden ja vastuun tasapainon tavoittelu sekä yksilöllisyyden ja yritteliäisyyden korostaminen. Kokoomus on myös aktiivinen ja avoin uudistaja. Kokoomus rakentaa aloitteellisesti ja ennakkoluulottomasti tulevaisuutta sekä etsii ratkaisuja yhteiskunnallisiin epäkohtiin.

Tule mukaan toimintaamme

Kaikille hyvä Nivala tehdään yhdessä. Haluaisimme saada sinut mukaan toimintaamme. Voit saada ystäviä, elämyksiä, tietoa, vaikutusmahdollisuuksia ja koulutusta. Paljon tietysti riippuu omasta kiinnostuksestasi ja aktiivisuudestasi. Ota rohkeasti yhteyttä. Yhteystiedot löytyvät Yhteystiedot-sivulta. Olet tervetullut yhdistyksen tapahtumiin ja monenlaiseen mukavaan toimintaan.

Nivalan kokoomuksen kevätkokous 2022

Nivalan kokoomuksen kevätkokous pidetään 2.5.2022 Matti Peltolan kotona os. Honkitie 1. Esillä sääntöjen määräämät asiat. Tervetuloa.